Najczęściej zadawane pytania

Płatności:

Jakie są dostępne formy płatności?

Sklep Yankee Home oferuje 3 rodzaje płatności:

  • Płatność przelewem tradycyjnym:

                    Numer konta: Bank Zachodni WBK nr 63 1090 1476 0000 0001 3206 9605


Dane odbiorcy:
Grupa Zachodnia Sp. z o.o. Sp. k.
NIP: 7780153331
Ul.  Tatrzańska 26
60-413 Poznań
 W tytule płatności prosimy o wpisanie numeru zamówienia.

  •  Płatność elektroniczna PayU

- kartą kredytową
- szybkim przelewem elektronicznym
 Płatność elektroniczna umożliwia szybki i wygodny sposób zapłaty za zamówienie. Informację o opłaceniu zamówienia otrzymujemy zaraz po dokonaniu płatności. Dzięki temu proces realizacji zamówienia zostaje przyspieszony.
 

  • Płatność za pobraniem

 Płatność za pobraniem umożliwia zapłatę za zamówienie gotówką przy odbiorze przesyłki.
 

Podczas płatności PayU wystąpił błąd. Co teraz?

Prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”.

Jakie są dane do przelewu bankowego?

Numer konta: Bank Zachodni WBK nr 63 1090 1476 0000 0001 3206 9605

Dane odbiorcy:

Grupa Zachodnia Sp. z o.o. Sp. k.

NIP: 7780153331

Ul.  Tatrzańska 26

60-413 Poznań

Tytuł przelewu: NUMER ZAMÓWIENIA

Całkowita kwota do zapłaty: ŁĄCZNA KWOTA (koszt zamówienia + koszt przesyłki)

Czy mogę zapłacić gotówką?

Tak, jedną z form płatności w sklepie Yankee Home jest płatność za pobraniem. Wybierając tę opcję , płatności dokonasz gotówką u kuriera przy odbiorze przesyłki.

Towar został opłacony, ale nadal nie mam informacji o wysłaniu przesyłki. Co teraz?

Możliwe, że wystąpił błąd przy wysłaniu maila z informacjąo przesyłce. Prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”. Przypominamy, że status zamówienia można sprawdzić na swoim koncie yankeehome.pl.

Dostawa:

Jakie formy dostawy mogę wybrać i ile kosztują?

Zamówienia złożone w sklepie Yankee Home wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub InPost. Koszty wysyłki:

Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze.

WAŻNE!

Ponieważ świece i produkty zapachowe są produktami delikatnymi, mimo starannego zabezpieczenia przesyłki, mogą ulec uszkodzeniu w trakcie transportu. W związku z tym każdą przesyłkę należy otworzyć bezpośrednio przy kurierze oraz sprawdzić, czy produkt nie został uszkodzony. W przypadku uszkodzeń, należy spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Protokół reklamacyjny jest podstawą przyjęcia reklamacji. Zaznaczamy, iż niesprawdzenie przesyłki w obecności kuriera będzie skutkować nieuznaniem reklamacji.

W jakim czasie mogę spodziewać się przesyłki?

Czas realizacji zamówienia to 1 do 5 dni roboczych.

Jak mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Stan realizacji zamówienia można sprawdzić logując się do swojego konta na yankeehome.pl w zakładce „Historia i szczegóły zamówień”. Jeśli nie posiadasz konta na yankeehome.pl możesz śledzić swoje zamówienie klikając w link dołączony do maila potwierdzającego zamówienie - "Śledzenie zamówienia".

Statusy zamówień:

  • oczekuje na przeleww przypadku zamówień PayU lub przelewu tradycyjnego. Status ulega zmianie po weryfikacji opłacenia zamówienia.
  • przygotowanie w tokupo weryfikacji wpłaty zamówienie zostaje przekazane do magazynu w celu zapakowania i wysyłki towaru.
  • wysłanestatus ulega zmianie po wystawieniu listu przewozowego i odebraniu paczki przez kuriera.

Promocje:

W koszyku znajduje się pole do wpisania kodu rabatowego, jak go zdobyć?

Kody rabatowe można zdobyć uczestnicząc w konkursach organizowanych przez nas na Facebook ’u. Zapraszamy!

Mój kod rabatowy nie działa. Co mogę zrobić?

Prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”!

Czy rabaty i promocje widoczne w sklepie, łączą się?

Rabaty widocznie w sklepie nie łączą się, chyba że opis danej promocji wyraźnie wskazuje inaczej. Promocja dotycząca wysyłki towaru jest niezależną promocją i obowiązuje przy każdym zamówieniu.

Zamówienie:

Czy muszę się logować/rejestrować, aby złożyć zamówienie?

Tak, do realizacji zamówienia niezbędna jest rejestracja. Przy rejestracji wymagane są tylko najpotrzebniejsze dane do wysyłki towaru: adres doręczenia, mail oraz telefon. Klient, który jest zarejestrowany ma dostęp do historii i statusu swoich zamówień. Ma także możliwość utworzenia swojej listy życzeń oraz dodania kilku adresów wysyłki.

Czy istnieje możliwość modyfikacji zamówienia?

Niestety nie ma możliwości modyfikacji zamówienia. Jednakże, jeśli zostaną złożone dwa lub więcej zamówienia tego samego dnia, to zostaną one połączone w jedną wysyłkę. Warto dopisać taką informacje w komentarzu podczas składania kolejnego zamówienia.

Jak anulować błędnie złożone zamówienie?

Aby dokonać anulacji zamówienia należy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta za pośrednictwem komentarza dostępnego na stronie w historii zamówienia lub w zakładce „KONTAKT” lub mailowo na info@yankeehome.pl.

Czy są dostępne inne produkty niż te widoczne w e-sklepie (inne zapachy, inne produkty w danym zapachu)?

W sklepie internetowym są dostępne wszystkie produkty, które w danej chwili znajdują się w naszym magazynie. Nie ma możliwości zamówienia innych zapachów i produktów.

Czy zamiast paragonu mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, jest możliwość otrzymania faktury VAT. Wystarczy wybrać taką opcję przy składaniu zamówienia.

Reklamacje:

Jak mogę złożyć reklamację?

Aby złożyć reklamację należy wypełnić załączony poniżej formularz reklamacyjny. pobierz plik

Następnie należy przesłać go pocztą na adres:

Grupa Zachodnia Sp. z o.o. Sp. k.

Yankee Home

ul. Tatrzańska 26

60-413 Poznań

lub za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”. Do formularza prosimy dołączyć zdjęcie reklamowanego produktu – zdjęcie przyspieszy i ułatwi proces reklamacyjny.

WAŻNE!

Ponieważ świece i produkty zapachowe są produktami delikatnymi, mimo starannego zabezpieczenia przesyłki, mogą ulec uszkodzeniu w trakcie transportu. W związku z tym każdą przesyłkę należy otworzyć bezpośrednio przy kurierze oraz sprawdzić , czy produkt nie został uszkodzony. W przypadku uszkodzeń, należy spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Protokół reklamacyjny jest podstawą przyjęcia reklamacji. Zaznaczamy, iż niesprawdzenie przesyłki w obecności kuriera będzie skutkować nieuznaniem reklamacji.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Istnieje możliwość zwrotu towaru zgodnie z §8 Regulaminu Sklepu. Aby odstąpić od umowy należy wypełnić załączony formularz. Regulamin sklepu

pobierz plik

Kto pokrywa koszt przesyłki kurierskiej, jeśli chcę zwrócić lub zareklamować towar?

Zgodnie z §8 Regulaminu Sklepu, koszty zwrotu towaru przy odstąpieniu od umowy pokrywa Klient. Regulamin sklepu

Produkty:

Gdzie mogę znaleźć informacje o produktach?

Informacje o produktach znajdują się w kartach poszczególnych produktów – wystarczy kliknąć na wybrany produkt. Stworzyliśmy także oddzielną zakładkę „BAZA WIEDZY”, dzięki której można zobaczyć jak używać produktów zapachowych Yankee Candle i Millefiori.

Czy sprzedawane produkty mają termin ważności?

Produkty zapachowe nie posiadają terminu ważności. Należy je jednak odpowiednio przechowywać -najlepiej w chłodnym i suchym miejscu oraz nie narażać na długotrwałe działanie słońca i ostrego światła - mogą stracić kolor.

Inne:

Zapomniałem hasła do mojego profilu. Jak mogę je odzyskać?

Hasło do swojego profilu możesz odzyskać klikając na link „Nie pamiętasz hasła?”. Link znajduje się poniżej pola logowania. Następnie postępuj zgodnie z instrukcją na stronie. Po automatycznym wygenerowaniu nowego hasła, możesz zmienić je na swoje własne w zakładce „Moje informacje osobiste”.

Jak mogę się skontaktować z yankeehome.pl?

Jeśli chcesz się z nami skontaktować, możesz to zrobić za pomocą formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”.