Reklamacje

Ponieważ świece i produkty zapachowe są produktami delikatnymi, mimo starannego zabezpieczenia przesyłki, mogą ulec uszkodzeniu w trakcie transportu. W związku z tym każdą przesyłkę należy otworzyć bezpośrednio przy kurierze oraz sprawdzić, czy produkt nie został uszkodzony. W przypadku uszkodzeń, należy spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Protokół reklamacyjny jest podstawą przyjęcia reklamacji. Zaznaczamy, iż niesprawdzenie przesyłki w obecności kuriera będzie skutkować nieuznaniem reklamacji.

Jeśli towar posiada wady fabryczne:

  1. Zrób zdjęcie produktu, aby udokumentować wadę i przyspieszyć proces reklamacji.
  2. Wypełnij formularz reklamacyjny. (pobierz plik)

  3. Prześlij formularz wraz ze zdjęciem za pomocą zakładki "KONTAKT" lub pocztą na adres:

Grupa Zachodnia

Yankee Home

Ul.  Tatrzańska 26

60-413 Poznań

  1. W ciągu 14 dni od otrzymania formularza skontaktujemy się z Toba i poinformujemy o decyzji, jaką podjęliśmy w sprawie Twojej reklamacji.

       Regulamin sklepu

Jeśli towar uległ uszkodzeniu w trakcie dostawy:

  1. Każdą przesyłkę należy otworzyć w obecności kuriera.
  2. Jeśli stwierdzimy uszkodzenie produktu wynikające z nieprawidłowego transportu, należy niezwłocznie wypełnić protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Protokół reklamacyjny spisany z kurierem jest podstawą przyjęcia reklamacji
  3. Następnie zrób zdjęcie produktu, aby udokumentować wadę i przyspieszyć proces reklamacji.
  4. Wypełnij formularz reklamacyjny. (pobierz plik)
  5. Prześlij formularz wraz ze zdjęciem i protokołem reklamacyjnym za pomocą zakładki "KONTAKT" lub pocztą na adres:

Grupa Zachodnia

Yankee Home

Ul.  Tatrzańska 26

60-413 Poznań

  1. W ciągu 14 dni od otrzymania formularza skontaktujemy się z Toba i poinformujemy o decyzji, jaką podjęliśmy w sprawie Twojej reklamacji.

 Regulamin sklepu

 

Zwrot towaru/ Odstąpienie od umowy

Zgodnie z §8 Regulaminu sklepu Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy. W ciągu 14 dni kalendarzowych możesz zwrócić towar bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów zwrotu przesyłki. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu:

  1. Wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy. (pobierz plik)
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki odeślij do nas zakupiony towar wraz z podpisanym oświadczeniem na adres:

 

Grupa Zachodnia

Yankee Home

Ul.  Tatrzańska 26

60-413 Poznań

 

  1. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan odesłanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  2. Następnie skontaktujemy się z Toba, aby poinformować o decyzji zwrotu produktu. Jeśli nie będzie przeciwwskazań, co do przyjęcia zwrotu, maksymalnie w ciągu 7 dni zwrócimy Ci pieniądze na konto. Jeśli zwrot produktu został odrzucony ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania, produkt zostanie odesłany na wskazany adres zwrotny w ciągu 7 dni roboczych.

 Regulamin sklepu